Države poslovanja:
Slovenija, Hrvaška, Avstrija
Sedež podjetja:
Domžale
Panoga:
specializirana trgovina
Leto ustanovitve:
1990
Partnerstvo:
2025-
Letni prihodki:
EUR 98m+
EBITDA:
EUR 18m+
Število zaposlenih:
580+
Uprava:
Sašo Apostolovski, direktor
Mass je bil ustanovljen leta 1990, ko je odprl tudi svojo prvo poslovalnico v središču Ljubljane. Podjetje je hitro začelo z gradnjo prodajne mreže v Sloveniji, dve desetletji po ustanovitvi pa je uspešno vstopilo tudi na hrvaški trg, kjer je zgradilo močno maloprodajno mrežo in postalo eno izmed najbolj prepoznavnih imen v obutveni industriji. Leta 2024 je Mass vstopil tudi v Avstrijo, kjer je odprl že 11 poslovalnic pod lastno blagovno znamko in franšizo Skechers.
Z izrazitim občutkom za modne trende, razumevanjem želja in potreb kupcev ter zavezanostjo kakovosti je Mass v treh desetletjih zrasel v enega izmed največjih trgovcev z obutvijo in modnimi dodatki v regiji Adriatic. Danes skupina v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji zaposluje že več kot 580 ljudi in upravlja 79 poslovalnic Mass in Skechers, ki se razprostirajo na približno 55.000 kvadratnih metrih. Ob močni fizični prisotnosti Mass intenzivno krepi tudi spletno prodajo, s čimer postaja eden izmed vodilnih večkanalnih trgovcev z obutvijo in modnimi dodatki v regiji. Skupina že vrsto let dosega nadpovprečne, dvomestne stopnje rasti prihodkov in konstantno prehiteva rast trga.
Vstop Advance Capital Partners v lastništvo Mass leta 2025 je zaznamoval začetek novega strateškega obdobja, v katerem skupina načrtuje nadaljnjo širitev svoje prodajne mreže, vstop na nove trge in nadgradnjo poslovnega modela. Najvišjo rast na evropskem trgu obutve, ki je prvič presegel mejo 100 milijard evrov letne prodaje, je pričakovati v srednji in vzhodni Evropi, ki je tudi ciljni trg skupine Mass. V naslednjih letih skupina namreč načrtuje tudi širitev na Češko, v Bolgarijo in Romunijo, v naslednjih petih letih pa želi Mass skupno odpreti še približno 100 novih poslovalnic Mass in Skechers.
S širitvijo poslovanja na obstoječih in novih trgih, nadaljnjim razvojem blagovne znamke in osredotočenostjo na vrhunsko nakupovalno izkušnjo želi skupina Mass postati vodilni večkanalni trgovec z obutvijo in modnimi dodatki v srednji in vzhodni Evropi. Do leta 2031 želi Skupina Mass doseči približno 300 milijonov evrov letne prodaje, brez upoštevanja morebitnih dodatnih prevzemov v regiji.